FAQ

FAQ

Kan jag få se och känna på produkterna innan jag beställer?

Absolut! Boka en tid med din säljare så får du hjälp direkt. Om du inte har en egen kontakt, ring 08-506 975 00 eller maila till: info@snacksbolaget.se. Du är också hjärtligt välkommen att besöka vårt showroom i Frihamnen för att känna och klämma på produkterna, hämta inspiration, ta en kaffe och få tips och råd av våra kunniga säljare. 

Kan privatpersoner handla av er?

Nej, i dagsläget säljer vi inte till privatpersoner.

Hur blir jag kund hos er?

Kontakta oss på 08-506 975 00 så lägger vi upp dig som ny kund och hjälper dig.

Vad har ni för leveranstider?

Om din order är inne före klockan 10.00 får du generellt din order samma dag, förutsatt att du finns i Stockholmsområdet och att det är lagervaror du har beställt. Är det anskaffningsvaror får du svar på leveranstiden vid din beställning. Övriga orter får besked vid din beställning.

Kan man returnera varor?

Kontakta i första hand din säljare vid returer. Generellt gäller att lagervaror kan returneras inom åtta dagar i obrutna och hela originalförpackningar. Anskaffningsvaror krediteras med endast 50% av priset vid returer.

Vilka regler gäller när man handlar alkoholhaltiga drycker?

För att kunna handla alkohol av oss krävs ett utskänkningstillstånd.

Jag saknar något i ert sortiment - kan ni ta hem det?

Klart vi kan! Ring oss så löser vi det!